Subject: FW: riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ristmik
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 07:44:21 +0200

Palun reg

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 11:53 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: 'Erksaar' <[email-masked]>
Subject: RE: riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ristmik

Tere,

Saime Maa-ameti projekti kooskõlastuse kätte (saadan manusega).

Digitaalselt allkirjastatud projekti konteineri (sh Maa-ameti
kooskõlastus) saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/o0xogoiqu9tkotsqdgzoi/PP-24-14_Rummu-karj-r
i-tee.asice?rlkey=fyzuzmbhhww2z4muf1223kk2e
<https://www.dropbox.com/scl/fi/o0xogoiqu9tkotsqdgzoi/PP-24-14_Rummu-karj-
ri-tee.asice?rlkey=fyzuzmbhhww2z4muf1223kk2e&dl=0> &dl=0

Ilusat päeva jätku!

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Krista Einama [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 29. november 2024 14:32
To: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Erksaar' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ristmik

Tere,

Ootame ära ja saatke siis.

Tervitades,

Krista Einama

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 29, 2024 1:34 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Erksaar' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ristmik

Tere,

Maa-amet palus lisada seletuskirja täiendavad selgitused Rummu järv ja
Rummu karjäär kinnisasjade piires rajatavate teede kohta ning Lääne-Harju
Vallavalitsuse seisukoht geodeetilise punkti HRU4 (GPA ID 38609;
63-613-1004; kohalik geodeetiline võrk, 1. järk) kohta.

Täiendatud projekt on Maa-ametile uuesti kooskõlastamiseks saadetud
27.11.2024.a. Kooskõlastust veel tulnud ei ole.

Kas ootame Maa-ameti kooskõlastuse ära ja siis saadame projekti
allkirjastatud digikonteineris?

PS. Tehnovõrkude valdajatega ja Lääne-Harju Vallavalitsusega (geodeetilise
punkti asjus) projekt on juba kooskõlastatud.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Krista Einama [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 29. november 2024 13:27
To: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Erksaar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: riigitee 17 Keila-Haapsalu km 16,220 ristmik

Tere,

Kas Maa-ametiga, kes andis volituse ehitamiseks oma kinnistule, on ka
projekt kooskõlastatud?

Palun saatke projekt allkirjastatud digikonteineris. Saaksime huvitatud
isikuga minna lepingusse.

Tänades hea projekti eest.

Tervitades

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.